ZWROTY
towar można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki
3 praktyczne porady:
- zachowaj numer paczki nadany przez wybranego przez Ciebie przewoźnika
- jeśli odsyłasz towar na Poczcie Polskiej ważne aby przesyłka była zarejestrowana, nie odsyłaj towaru zwykłym listem
- jeśli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka doszła już do magazynu zwrotów najlepiej śledź proszę przesyłkę na stronach przewoźnika
Uważnie zadbaj o czystość zwracanego towaru w środku i na zewnątrz
zgodnie z prawem Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia noszonego, zabrudzonego lub zniszczonego towaru lub obciążyć Kupującego kosztami profesjonalnego czyszczenia.
Prawdziwe gorsety są mało dostępnym towarem- mają specjalistyczne konstrukcje z wieloma elementami, i potrzebują specjalnego traktowania, uprzejmie prosimy o stosowanie się do instrukcji:
- Nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem, kurzem, nie przyjmujemy towarów wyperfumowanych ani z zapachem nikotyny. Klient ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
- Nie próbuj odsyłać używanego towaru ( nie uda się) wszystkie zwroty otwierane są w obecności kamer.
- pakuj gorset do transportu na płasko, nie zwijaj go w rulon
- zrób kokardę ze sznura - taką zwykłą jak wiąże się buty
- jeśli sznur był podczas przymiarki wyciągany i przewlekany musi zostać wpleciony w to samo miejsce tak jak został wysłany ze szwalni
- zapnij zapięcie gorsetu; haftki */brykle/zamek
*szczególna prośba dla gorsetów zapinanych na haftki:
prosimy załóż gumkę recepturkę na "grzybki" haftek. Gumka zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, metalowe "grzybki" haftek nie będą tarły o materiał- z góry dziękujemy za zrozumienie
INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ
Krok 1.
przygotuj pismo
wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu Pobierz
nie masz drukarki- nie przejmuj się - można włożyć do paczki odręcznie napisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "- takie pismo powinno zawierać: data zwrotu, imię i nazwisko, numer zamówienia, kod towary, wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, podpis
Kod produktu SKU: znajdziesz na metce nad kodem kreskowym oraz w mailu potwierdzającym zamówienie
Krok 2.
zapakuj
- nie rób z gorsetu rulonu
- dołącz do paczki formularz zwrotu lub odręczne oświadczenie
- zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie
Krok 3.
Wyślij paczkę we własnym zakresie na adres:
Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska
Dubois 7 lokal 24
00-182 Warszawa
telefon: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
tel: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
Krok 4.
rozliczenie:
W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane przez Kupującego konto bankowe.
Jak wygląda procedura przyjmowania zwrotów:
Magazyn zwrotów prowadzi dla naszego sklepu profesjonalna firma zewnętrzna DTW Logistic, która doskonale specjalizuje się w tych procesach. Pracownicy Magazynu Zwrotów otwierają paczki, następnie robią oględziny czystość zwróconego towaru-wystawiają raport z przyjęcia zwrotu oraz robią foto dokumentację- całość przesyłana jest automatycznie do systemu- każdy zwrot ma swoją historię i jest dokumentowany pod kamerami.
W przypadku pytań zawsze zachęcamy do kontaktu telefonicznego 600726424 załatwimy wszystko szybko i bez zbędnej zwłoki - jesteśmy do Twojej dyspozycji
WYMIANY
Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu nowego zamówienia na inny model czy rozmiar.
REKLAMACJE
Krok 1.
Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt najlepiej telefonicznie 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl
aby przyśpieszyć procedurę reklamacji dobrze jest przesłać zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu-zdjęcia można wysłać na nr 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl
- Opisz krótko na czym polega wada
- Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
- pobierz i wydrukuj Formularz reklamacyjny ( można napisać pismo odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz na samym dole tej strony)
Krok 2.
Wadliwy towar wyślij razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji
adres:
Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska
Dubois 7 lokal 24
00-182 Warszawa
telefon: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
tel: 600726424
e-mail: biuro@gorsety-pl.pl
Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru
W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)
Miejscowość .....
Data .....
Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182 Warszawa
Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:
* należy wybrać jedną z opcji
- wymiany towaru na nowy*
- nieodpłatną naprawę towaru*
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. *
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. *
Data i Podpis