ZWROTY, REKLAMACJE
FORMULARZ ZWROTU

ZWROTY

towar można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

3 praktyczne porady: 

  • zachowaj numer paczki nadany przez wybranego przez Ciebie przewoźnika
  • jeśli odsyłasz towar na Poczcie Polskiej ważne aby przesyłka była zarejestrowana, nie odsyłaj towaru zwykłym listem
  • jeśli chcesz sprawdzić czy Twoja paczka doszła już do magazynu zwrotów najlepiej śledź proszę przesyłkę na stronach przewoźnika

Uważnie zadbaj o czystość zwracanego towaru  w środku i na zewnątrz

zgodnie z prawem Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia noszonego, zabrudzonego lub zniszczonego towaru lub obciążyć Kupującego kosztami profesjonalnego czyszczenia.

Prawdziwe gorsety są mało dostępnym towarem- mają specjalistyczne konstrukcje z wieloma elementami, i potrzebują specjalnego traktowania, uprzejmie prosimy o stosowanie się do instrukcji:

  • Nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem, kurzem, nie przyjmujemy towarów wyperfumowanych ani z zapachem nikotyny.  Klient ma obowiązek usunąć tego typu zabrudzenia we własnym zakresie
  • Nie próbuj odsyłać używanego towaru ( nie uda się) wszystkie zwroty otwierane są w obecności kamer.
  • pakuj gorset do transportu na płasko,  nie zwijaj go w rulon
  • zrób kokardę ze sznura - taką zwykłą jak wiąże się buty 
  • jeśli sznur był podczas przymiarki wyciągany i przewlekany musi zostać wpleciony w to samo miejsce tak jak został wysłany ze szwalni
  • zapnij zapięcie gorsetu; haftki */brykle/zamek

*szczególna prośba dla gorsetów zapinanych na haftki:

prosimy załóż gumkę recepturkę na "grzybki" haftek. Gumka zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, metalowe "grzybki" haftek nie będą tarły o materiał-  z góry dziękujemy za zrozumienie

INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ

Krok 1. 

przygotuj pismo

wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu  Pobierz 

nie masz drukarki- nie przejmuj się - można włożyć do paczki odręcznie napisane "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "- takie pismo powinno zawierać: data zwrotu, imię i nazwisko, numer zamówienia, kod towary, wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, podpis

Kod produktu SKU: znajdziesz na metce nad kodem kreskowym oraz w mailu potwierdzającym zamówienie

Krok 2. 

zapakuj

  • nie rób z gorsetu rulonu
  • dołącz do paczki formularz zwrotu lub odręczne oświadczenie 
  • zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie

Krok 3. 

Wyślij paczkę we własnym zakresie na adres:

Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska

Dubois 7 lokal 24

00-182 Warszawa

telefon: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

tel: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

 

Krok 4. 

rozliczenie:

W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane przez Kupującego konto bankowe.

Jak wygląda procedura przyjmowania zwrotów:

Magazyn zwrotów prowadzi dla naszego sklepu profesjonalna firma zewnętrzna DTW Logistic, która doskonale specjalizuje się w tych procesach. Pracownicy Magazynu Zwrotów otwierają paczki, następnie robią oględziny czystość zwróconego towaru-wystawiają raport z przyjęcia zwrotu oraz  robią foto dokumentację-  całość przesyłana jest automatycznie do systemu- każdy zwrot ma swoją historię i jest dokumentowany pod kamerami.

W przypadku pytań zawsze zachęcamy do kontaktu telefonicznego 600726424 załatwimy wszystko szybko i bez zbędnej zwłoki - jesteśmy do Twojej dyspozycji


WYMIANY

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu nowego zamówienia na inny model czy rozmiar. 


REKLAMACJE

Krok 1.

Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt najlepiej telefonicznie 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl

 

aby przyśpieszyć procedurę reklamacji dobrze jest przesłać zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu-zdjęcia można wysłać na nr 600726424 lub kontakt@gorsety-pl.pl

  • Opisz krótko na czym polega wada
  • Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
  • pobierz i wydrukuj  Formularz reklamacyjny ( można napisać pismo odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz na samym dole tej strony)

Krok 2.

Wadliwy towar wyślij razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji

adres:

Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska

Dubois 7 lokal 24

00-182 Warszawa

telefon: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

tel: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl


Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład jakie informacje potrzebujemy)

Miejscowość .....

Data .....

Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182  Warszawa

Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:

należy wybrać jedną z opcji 

  • wymiany towaru na nowy
  • nieodpłatną naprawę towaru
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. 

 

Data i Podpis

do góry
Sklep internetowy Shoper Premium