WYMIANA - ZWROT TOWARU

UWAGA ! SZANOWNI KLIENCI Z WIELKIM BÓLEM PISZEMY PARĘ PRZYKRYCH SŁÓW O ZWROTACH.

W OSTATNIM CZASIE DOŚWIADCZAMY ZNACZNE ZMIANY ZACHOWAŃ KONSUMENTÓW - CORAZ WIĘKSZY ODSETEK KLIENTÓW ABSOLUTNIE NIE POCZUWA SIĘ DO ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA ODSYŁANY TOWAR. CZUJEMY SIĘ ZMUSZENI INFORMOWAĆ ŻE:

  • NIE PRZYJMIEMY ZWROTU GDY GORSET BĘDZIE ZWINIĘTY W RULON, OBWIĄZANY SZCZUREM NICZYM KIEŁBASKA.  KONSTRUKCJA GORSETU ZAPAKOWANA W TAK BEZMYŚLNY SPOSÓB CZĘSTO ZOSTAJE POKRZYWIONA, ZNISZCZONA. PROSIMY PAKOWAĆ GORSET ZAWSZE NA PŁASKO.
  • NIE PRZYJMIEMY ZWROTU BRUDNEGO GORSETU !!! DOŚWIADCZYLIŚMY ZWROTÓW W KTÓRYCH GORSETY ZNACZNIE OKLEJONE BYŁY (SZCZEGÓLNIE PO WEWNĘTRZNEJ STRONIE)  WŁOSAMI, SIERŚCIĄ ZWIERZĄT,  PIERZEM , KŁAKAMI , KURZEM , BROKATEM, WYPERFUMOWANE itp.

Gorsety traktowane w sposób opisany powyżej nie nadają się do sprzedaży. Oferujemy wyłącznie gorsety najwyższej jakości.

PRZEZ TAKIE ZANIEDBANIA PONIEŚLIŚMY DUŻE STRATY,  NIE MA JUŻ NASZEJ ZGODY NA WIĘCEJ- BARDZO LICZYMY NA PAŃSTWA ZROZUMIENIE- Z GÓRY DZIĘKUJEMY 


ZWROT WYŚLIJ  NA ADRES:

Gorsety-PL 

ul. Rydygiera 8 pok. 1014

01-793 Warszawa

lub

Paczkomat Ipost:

WAW106A

Tel: 600726424

e-mail: biuro@gorsety-pl.pl


CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

Czy mogę oddać lub wymienić gorset?

Kupując gorset mają Państwo prawo do zwrotu lub wymiany towaru na inny model czy rozmiar. Towar musi zostać odesłany czysty w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym czasie nie muszą Państwo podawać przyczyny wymiany/ zwrotu towaru. Wystarczy tylko zgłosić mailowo fakt  wysłania do nas paczki: biuro@gorsety-pl.pl 

Gorset musi wrócić do magazynu w nienagannym stanie z oryginalnie przymocowanymi metkami.


Chcesz wymienić gorset i potrzebujesz porady

Jesteśmy w stanie dobrać gorset do każdej sylwetki.

POTRZEBUJESZ POMOCY ? - DZWOŃ DO NAS:  600726424 

biuro czynne jest od poniedziałku  do piątku do godziny 17.00

Jeśli nie odbierzemy telefonu natychmiast oddzwonimy  do Ciebie w ciągu 1 godziny

możesz też wysłać maila na adres:  biuro@gorsety-pl.pl   

Naprawdę bardzo indywidualnie traktujemy sprawę każdego Klienta.

Zapoznaj się z poradnikami na dole strony sklepu-zamieściliśmy tam artykuły informacyjne - znajdziesz w nich bardzo dużo cennych informacji i obrazków.

Cenna porada -  jeśli chcesz wymienić gorset i potrzebujesz naszej porady to:

Najlepiej zrób zdjęcia  podczas przymiarki ( przód , bok tył). Chcemy zobaczyć Ciebie w gorsecie który nie pasuje (zdjęcia oczywiście mogą być bez twarzy, bez głowy- nas interesuje tylko jak leży gorset). Wyślij te zdjęcia wraz z prośbą o pomoc w doborze innego fasonu lub rozmiaru na adres e-mail: biuro@gorsety-pl.pl, koniecznie dopisz numer zamówienia - numer twojego zamówienia zawsze znajdziesz w mailach potwierdzających Twój zakup w naszym sklepie oraz na wydruku który dostałaś razem z gorsetem.

Zdjęcia  pozwolą nam zapoznać się z Twoją sylwetką i łatwiej zrozumiemy problem. Postaramy się najlepiej  jak potrafimy określimy co należy zmienić. Koniecznie pokaż nam jak układa się sznurowanie na plecach,  to bardzo często wiele wyjaśnia i pomoże nam w przygotowaniu porady.


Zwrot lub Wymiana  Gorsetu- Jak to zrobić?

W przypadku wymiany gorsetu  należy zwrócić towar i złożyć nowe zamówienie.

W ten sposób szybciej otrzymasz nowy towar. Pieniądze za zwroty oddajemy  przelewem na wskazany w formularzu / oświadczeniu rachunek bankowy. Każdy sklep internetowy zgodnie zapisem ustawy na rozliczenie zwrotu ma 14 dni. 

Klienci zobowiązani są :

  • powiadomić nas o zwrocie gorsetu listownie lub mailowo na adres biuro@gorsety-pl.pl, magazyn nie przyjmuje niezgłoszonych paczek.
  • prosimy wypełnić formularz   , włóż go do paczki z gorsetem
  • nie masz drukarki - nie martw się, napisz swoimi słowami odręcznie pismo w którym podajesz w swoje dane takie jak:  Imię, Nazwisko, numer zamówienia, napisz co oddajesz, złóż podpis
  •  podaj numer konta bankowego na, które mamy zwrócić wartość towaru;
  • na stronie sklepu złóż jak najszybciej zupełnie nowe zamówienie na nowy gorset.

    Wyślij paczkę na adres:

    Gorsety-PL 

    Rydygiera 8 pok. 1014

    01-793 Warszawa

    Tel: 600726424

    e-mail: biuro@gorsety-pl.pl 


WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

- możesz odręcznie  napisać takie proste pismo zamiast formularza-

( Jest to wzór zgodny z USTAWĄ O PRAWACH KONSUMENTA)

–    Ja niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży następujących rzeczy ..( tu wpisz koniecznie nazwa/kod gorsetu, rozmiar, wartość towaru, a następnie takie dane:

  • Data zawarcia umowy lub data odbioru
  • Numer zamówienia
  • Imię i nazwisko 
  • Adres kupującego, telefon, e-mail
  • Dane i numer konta bankowego na które mamy zwrócić wartość zwracanego towaru
  • Podpis konsumenta
  • Data wysłania pisma

Jak zapakować gorset?  Nie mam opakowania.

Aby nadać przesyłkę z gorsetem nie musisz posiadać kartonika. Nie masz w domu żadnego opakowania nie martw się,  opakowanie można kupić za 2 zł np. w Urzędzie Poczty Polskiej, dobrze sprawdza się Kopertę  K20 . Wystarczy włożyć gorset w taką kopertę i nadać przesyłkę jako list polecony lub kurierem.

  • sprawdź czystość gorsetu, szczególnie w środku. Nie przyjmujemy zwrotów gorsetów oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem , pierzem, kurzem....
  • nie wolno zwijać gorsetu w rurkę - gorset należy zawsze ułożyć na płasko,
  • nie wolno obwiązywać sznura w koło gorsetu, nie rób z gorsetu kiełbaski
  • zrób ze sznura kokardę,
  • koniecznie zapnij haftki/ brykle / zamek gorsetu, najlepiej załóż gumkę recepturkę na grzybki haftek- wtedy gorset nie będzie się rozpinał w transporcie.
  • do paczki włóż formularz lub oświadczenie oraz dowód zakupu (paragon). 
  • włóż gorset do worka foliowego
  •  Klient zobowiązany jest zadbać o stan towaru w transporcie.

 

 

modelka: Anstassia Kogan

zdjęcia: Frustra

makijaż: Justyna Wróbel

Pokaz Gorsetów Warszawa 2013 rok

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl