STANDARDOWA WYSYŁKA GRATIS
WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE
FORMULARZ ZWROTU

ZWROTY

Uważnie przeczytaj całą instrukcję

Towary można zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zabrudzonego, noszonego, zniszczonego towaru lub obciążyć Klienta kosztami czyszczenia

  • Nie przyjmujemy zwrotów opylonych towarów, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem czy kurzem!
  • Towar musi być czysty również w środku
  • Nie zwijaj gorsetu w rulon, w ten sposób możemy zniszczyć konstrukcję. Gorset należy zawsze ułożyć do transportu na płasko
  • Zrób kokardę ze sznura - tak jak wiąże się buty - absolutnie nie obwiązywać sznura w koło gorsetu
  • Jeśli sznur był wyciągany, przewlekany musi zostać wpleciony dokładnie tak jak został wysłany ze szwalni
  • Zapnij haftki/brykle/zamek gorsetu, w gorsetach zapinanych na haftki najpierw zapnij gorset, a potem załóż gumkę recepturkę na grzybki haftek - gumka zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, grzybki nie będą tarły tkanin

INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ

Kod produktu: znajdziesz w nazwie każdego gorsetu na stronie sklepu oraz na metce zawieszonej przy gorsecie - nad kodem kreskowym

Krok 1.

Koniecznie zgłoś zwrot przed wysłaniem paczki - kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz maila: biuro@gorsety-pl.pl

Podaj numer zamówienia, imię i nazwisko oraz nazwę i wartość zwracanego gorsetu/towaru

Nie musisz czekać na odpowiedź sklepu -przejdź do Krok 2

To bardzo ważne aby zgłosić zwrot -magazyn przyjmuje tylko zgłoszone paczki

 

Krok 2.

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - Pobierz Formularz pdf 

Formularz nie musi być drukowany, można załączyć krótkie pismo odręczne tzw.  "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "

Oświadczenie musi zawierać takie podstawowe dane:

datę, do kogo pismo jest kierowane (do Sklepu Gorsety-PL), imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia, kod i wartość towaru, numer konta bankowego na które Sklep ma zwrócić należności, podpis

 

Krok 3. 

Sprawdź czystość gorsetu w środku i na zewnątrz

Towar musi wrócić w stanie idealnie czystym

Spakuj towar do worka

Zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie

Dołącz do paczki formularz lub oświadczenie

Zamówienia zwrócone bez załączonego formularza lub oświadczenia nie będą mogły zostać zidentyfikowane przez pracowników magazynu

 

Krok 4. 

Wyślij paczkę na adres:

Gorsety-PL -OMNIPACK

Aleja Katowicka 66

Budynek DC04, rampa 10

05-830 Nadarzyn

 

Krok 5. 

W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane w formularzu konto bankowe. Jeśli płatności dokonano za pośrednictwem Przelewy24, zwrot może być procesowany również za pośrednictwem tego systemu płatności.

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl

 


WYMIANY

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożenia nowego, oddzielnego zamówienia na nowy produkt

 


REKLAMACJE

Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt mailowo: biuro@gorsety-pl.pl 

  • Prześlij zdjęcie wady - jeśli masz taką możliwość (opcjonalnie)
  • Opisz krótko na czym polega wada
  • Podaj nr zamówienia oraz imię i nazwisko Kupującego

Pobierz Formularz pdf REKLAMACJA

Zgłoszenie reklamacji można napisać odręcznie -wzór takiego pisma znajdziesz

Odeślij wadliwy towar razem z wypełnionym Formularzem / Zgłoszeniem Reklamacji na adres:

Gorsety-PL

ul. Dubois 7 lokal 24

00-182 Warszawa

Sklep Gorsety-PL rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki z wadliwym towarem

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl

 


Wzór Pisma Reklamacyjnego

Miejscowość .....

Data .....

Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182  Warszawa

Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:

należy wybrać jedną z opcji 

  • wymiany towaru na nowy
  • nieodpłatną naprawę towaru
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. 

Z poważaniem, 

Podpis

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl