WYMIANY, ZWROTY, REKLAMACJE
FORMULARZ ZWROTU

ZWROTY

Uważnie przeczytaj całą instrukcję:

 

Towary można zawsze zwrócić w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki

Sklep Internetowy to nie wypożyczalnia ! - zadbaj o czystość zwracanego towaru.

Zgodnie z prawem sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia noszonego, zabrudzonego lub zniszczonego gorsetu lub obciążyć Kupującego kosztami profesjonalnego czyszczenia.

  • Nie przyjmujemy zwrotów towarów opylonych, oblepionych włosami, sierścią zwierząt, brokatem, pierzem ani kurzem!
  • Towar musi być czysty również w środku!
  • Nie zwijaj gorsetu w rulon, w ten sposób możemy zniszczyć konstrukcję. Gorset należy zawsze ułożyć do transportu na płasko
  • Zrób kokardę ze sznura - tak jak wiąże się buty - absolutnie nie obwiązywać sznura w koło gorsetu
  • Jeśli sznur był wyciągany, przewlekany musi zostać wpleciony dokładnie tak jak został wysłany ze szwalni
  • Zapnij haftki */brykle/zamek gorsetu

*

zapnij haftki, a potem załóż gumkę recepturkę na "grzybki haftek" - gumka recepturka naciągnięta na zapięcie ( przynajmniej 3-4 kolejne grzybki haftki) wspaniale zapobiega rozpinaniu się gorsetów w transporcie, grzybki nie będą tarły o tkaninę, unikniemy  przetarć  zaciągnięć -Bardzo prosimy o zakładanie gumek- to naprawdę ma ogromne znaczenie.

Wyłącznie dzięki odpowiedzialnym Klientom sklep możemy dostarczać towary wysokiej jakości. Bardzo dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

 

INSTRUKCJA NADANIA PACZKI ZWROTNEJ

Kod produktu SKU: znajdziesz z łatwością w nazwie każdego gorsetu na stronie sklepu, w mailu potwierdzającym zamówienie oraz na metce zawieszonej przy gorsecie (nad kodem kreskowym) 

Krok 1. 

Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu - Pobierz Formularz pdf 

Formularz nie musi być drukowany, można załączyć krótkie pismo napisane odręcznie tzw.  "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna "

W "Oświadczeniu" należy podać podstawowe dane związane z zakupem:

datę oświadczenia, do kogo pismo jest kierowane (do Sklepu Gorsety-PL), imię i nazwisko Kupującego, numer zamówienia lub datę zakupu, kod i wartość towaru, numer konta bankowego na które Sprzedający ma zwrócić należności, odręczny podpis osoby zwracającej towar

 

Krok 2. 

BARDZO WAŻNE !

Koniecznie Sprawdź czystość gorsetu w środku i na zewnątrz

Towar odsyłasz w stanie idealnie czystym

Spakuj towar do worka lub dużej koperty

Zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w transporcie

Dołącz do paczki formularz lub oświadczenie - Uwaga: towary zwrócone bez załączonego formularza lub oświadczenia nie będą mogły zostać zidentyfikowane przez pracowników magazynu-procesowanie zwrotu stanie się bardzo trudne

 

Krok 3. 

Wyślij paczkę na adres:

Gorsety-PL -OMNIPACK

Aleja Katowicka 66

Budynek DC04, rampa 10

05-830 Nadarzyn

 

Krok 4. 

W terminie do 14 dni od daty otrzymania zwrotu do magazynu otrzymasz zwrot należności na podane w formularzu konto bankowe. Jeśli płatności dokonano za pośrednictwem Przelewy24, zwrot może być procesowany również za pośrednictwem tego systemu płatności.

Magazyn zwrotów otwiera paczki , następnie robi oględziny czystość zwróconego gorsetu-- jeśli okaże się, że towar został zwrócony zabrudzony, noszony itp. przygotowywany zostaje w magazynie specjalny raport zwrotu oraz  foto dokumentacja-  całość przesyłana jest do biura Obsługi Klientów które następnie  całość tej dokumentacji  przesyła do Klienta, który zwrócił zabrudzony towar.

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl


WYMIANY

Nie ma możliwości bezpośredniej wymiany produktów na inny model
W sklepie GORSETY-PL wymiana polega na dokonaniu zwrotu zakupionego towaru i złożeniu zupełnie nowego zamówienia na inny model czy rozmiar. 

 


REKLAMACJE

Krok 1.

Jeśli odkryjesz wadę najpierw zgłoś ten fakt mailowo: jeśli to możliwe prześlij zdjęcia zauważonej wady oraz metki firmowej wszytej wewnątrz gorsetu. Jeśli produkt nadal posiada papierowe metki  prześlij zdjęcie naklejki z kodami - takie fotograficzne zgłoszenie znacznie przyśpieszy procedurę reklamacji 

  • Wyślij zgłoszenie na adres: biuro@gorsety-pl.pl
  • Opisz krótko na czym polega wada
  • Podaj numer zamówienia lub datę zakupu oraz imię i nazwisko Kupującego
  • Następnie pobierz i wydrukuj  Formularz pdf REKLAMACJA

Jeśli nie masz możliwości drukowania napisz zgłoszenie reklamacji odręcznie -wzór zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz klikając  Formularz oraz na samym dole tej strony

Z wysyłka towaru najlepiej poczekaj do chwili kiedy Biuro Obsługi Klienta odpisze na Twoje zgłoszenie mailowe 

Krok 2.

Wadliwy towar zapakuj koniecznie razem z wypełnionym formularzem / zgłoszeniem reklamacji

Wyślij paczkę na adres:

Gorsety-PL -OMNIPACK

Aleja Katowicka 66

Budynek DC04, rampa 10

05-830 Nadarzyn

 

Sklep rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru

W przypadku pytań napisz do Nas, kliknij Formularz Kontaktowy lub napisz zapytanie na adres: biuro@gorsety-pl.pl

 


Wzór Pisma Reklamacyjnego (przykład)

Miejscowość .....

Data .....

Do: Gorsety-PL Aleksandra Ruszewska, ul. Dubois 7 lokal 24, 00-182  Warszawa

Imię, nazwisko, e-mail, telefon oraz adres konsumenta który zwraca towar

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… nr zamówienia towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe żądam:

należy wybrać jedną z opcji 

  • wymiany towaru na nowy
  • nieodpłatną naprawę towaru
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………. 
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto …………. 

Z poważaniem, 

Podpis

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl